duminică, 28 septembrie 2014

17.000 afisari de pagina!

In mai mult de 4 ani de existenta a acestui blog, s-au deschis postarile acestuia de peste 17.000 ori. Din America de Nord in Asia, din Pacific in Europa. In ultima mie de deschidere de pagina au aparut cititori noi- din China, Filipine, Estonia, India sau Maroc. Cititorii din Romania sunt la mare concurenata cu cei din Statele Unite. Chiar din distantul UK, am recrutat cititori pe baze regulate. Blogul este citit si in Australia. Asa ca , aceasta "aniversare" de azi este un prilej de multumire pentru faptul ca aceasta intreprindere online chiar functioneaza. Cateodata chiar cu succes. Pentru un blog de nisa ingusta, zile in care numarul de postari depaseste un volum de 30-40, sunt prilejuri de multumire si senzatii ca timpul personal a fost folosit cu folos. Ma duc pe stadioane cand am ocazia, ma uit la stream-uri in mod regulat, sunt abonat la tot felul de RSS-uri, alerte, publicatii on line. Sunt obligat sa fiu la curent pentru ca cititorii mei sa fie, la randul lor, informati. Interesant este ca numarul cel mai mare de afisari de pagina (168), din toata "istoria" acestui blog, l-a inregistrat un post despre introducerea pe echipamentul rugby-stilor nationalei Romaniei a unor motive asa-zis folclorice. Pe blog ca si in corespondenta electronica, am primit atat replici adverse dar mai multe au fost cele care imi confirmau opinia. Asa ca, una peste alta, sunt multumit de ceea ce fac si de punctul in care am ajuns. Si pentru asta, inca odata multuwesc celor ce ma citesc. Pe curand, prieteni! Va multumesc pentru parerile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu